Klantenservice

Helpdesk

Verkoopadvies

Voor verkoopadvies zijn wij 7 dagen per week per e-mail bereikbaar via ons contactformulier of telefonisch op werkdagen tussen 9:30 en 16:30 via het klantenservicenummer: +31(0)23 230 2044. Wij kunnen u helpen bij het maken van de juiste keuze bij de aanschaf van home automationproducten.

Technische vragen

Voor technische vragen over uw aankoop kunt u contact met ons opnemen via ons ticketsysteem. Wij streven er naar uw vraag of verzoek binnen 24 uur te beantwoorden.

Ook kunt u informatie verkrijgen via:

► Onze uitleg pagina over Home Automation 

► Onze FAQ-pagina

► Onze begrippenlijst

► U kunt wellicht ook via het ipcam-forum antwoord krijgen op uw vragen van mede ip-cameragebruikers.

Hulp op afstand (via ticket)

Wenst u remote support voor de installatie en configuratie van uw camera  dan kunnen wij u de eerste maand na aankoop gratis helpen op afstand via de bekende Teamviewerapplicatie. Maak aub eerst een ticket via onze Helpdesk waarna we u instructies toesturen. 

Let op: wij helpen onze klanten de eerste maand na aankoop gratis via hulp op afstand (Teamviewer) met het instellen van port forwarding (bekijken van beelden op afstand). Na deze maand gebruiken wij uiteraard ook remote support om te constateren of een camera al dan niet defect is. Echter, indien u een aanpassing heeft in uw modem, netwerk, pc of anderszins waardoor de camera niet meer werkt dan kunt u gebruik maken van ons 0900-betaalnummer (0900-2000004) waarmee u per minuut betaalt, en hierdoor alsnog remote support kunt krijgen om de camera te laten doen werken. De kosten hiervoor zijn 90 euro cent per minuut. 


  Bezig met laden...